صفحه شخصی رضا مهیاری   
 
نام و نام خانوادگی: رضا مهیاری
استان: تهران - شهرستان: تهران
رشته: کارشناسی عمران - پایه نظام مهندسی: ارشد
شغل:  مهندس ناظر
شماره نظام مهندسی:  103016044
تاریخ عضویت:  1389/03/13
 روزنوشت ها    
 

 سایت سازه 90 از رونق افتاده بخش عمومی

24

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و مدیران محترم سایت
مدتیه سایت از رونق قبلی خودش افتاده و احساس میکنم بر اساس عادت سری میزنیم و میریرم.
اول از همه من به مدیران زحمتکش سایت انتقاد دارم
یه روزی جشن ده هزارمین عضو برپا شد جایزه هم داده شد ولی هیچوقت تلاشی صورت نگرفت که دیده بشه از این ده هزار نفر که شاید الان بیست هزار تا هم شده باشن چند تا عضو فعال سایت هستند. حالا عضو فعال هم نه حداقل ببینیم چند نفر مرتب به سایت سرکشی میکنند. توی انتخاب برترینها که هنوز هم آمارش هست میشه فهمید که بیشتر از چند ده نفر اصلا کسی نمیاد توی سایت. بی رونقی محیط روی منم تاثیر گذاشته و کمتر میام. شاید نیاز به تغییراتی باشه شاید نیاز به ابتکار تازه ای باشه. من خودم به شخصه فضای رقابتی رو دوست دارم مثلا یه فضایی توی سایت راه اندازی بشه که بر اساس فعالیتی خاص جایگاه افراد و رتبه اونها تغییر کنه. حالا نگید توی سایت وجود داره و بر اساس ارسال روزنوشت و مقاله و این چیزا رتبه بندی وجود داره که پیشاپیش عرض میکنم اصلا جذاب نیست
شاید بهتر باشه یه رقابت ساده تر و راحت تر قرار داده بشه
مثلا یه سایت هست که توش افراد میتونن اعضای دیگه رو بخرن و بطور مجازی به مالکیت در بیارن و بر اساس اون رتبه بندی میشن حالا نمیگم این کار خوبیه ولی مشابه این رو میشه راه انداخت.
میگید نه خب بسم الله شروع کنید ذیل همین روزنوشت که امیدوارم روی سایت قرار داده بشه پیشنهاد بذارید یه کم جر و بحث و دعوا کنیم حالشو ببریم شاید هم نتیجه گرفتیم.

پنجشنبه 6 مهر 1391 ساعت 10:53  
 نظرات    
 
محمدرضا جمشیدیان 14:19 پنجشنبه 6 مهر 1391
10
 محمدرضا جمشیدیان
دوست و همکار گرامی
آقای مهندس مهیاری

افراد از نظر زمان، انرژی و انگیزه ها هم متفاوتند و هم در طول زمان تغییر می کنند اما جهت اطلاع جنابعالی روزانه بیش از 4000 نفر از این وبسایت بازدید می کنند و بطور متوسط هرکدام دو صفحه از آن را مطالعه می نمایند. این آمار نسبت به گذشته نه تنها پائین نیامده بلکه افزایش نیز داشته است.
البته در رابطه با افرادی که در مباحث مشارکت می نمایند، حق با شماست.
مقدار مشارکت تا حدی کاهش یافته که به یاری خداوند با تمهیداتی که در نظر گرفته خواهد شد مجددآ افزایش خواهد یافت.
در هر صورت از توجه شما به این وبسایت و شرایط آن بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم همواره ما را رهین انتقادات و نظرات خود بفرمائید.
مهدی سلطانی 15:29 پنجشنبه 6 مهر 1391
4
 مهدی سلطانی
به نظر من باید یه کم ظاهر سایت و بخش های اون تغییر کنه فضای سایت یه کم تکراری شده.
در ضمن از وقتی که بخش (دقیقأ یادم نیست فکر کنم) بحث داغ حذف شده بنده زیاد میلی به نگاه کردن به روزنوشت ها ندارم!!!
رضا مهیاری 15:30 پنجشنبه 6 مهر 1391
4
 رضا مهیاری
سلام آقای جمشیدیان
باور بفرمایید من به این سایت عادت کردم و امیدوارم هرچه زودتر تمهیداتی که مطرح فرمودید اجرا بشه
بهنام مکسایی 16:45 پنجشنبه 6 مهر 1391
3
 بهنام مکسایی
سلام ممنون آقای مهیاری عزیز.

با جناب مهندس مهیاری و مهندس سلطانی موافقم.

من که به شخصه خبر نامه ها روهم سر موقعه باز نمیکنم.حقیقتش اون شور و شوق قبلی رو ندارم.

قبلا حتما باید به سایت سر میزدم و بیشترین وقتمو برای سایت میزاشتم.

سایت مثل قبلا داغ نیست!نمیدونم چرا ولی اتشاا... که حداقل بهتر بشه آقای مهندس جمشیدیان.

همه چیز تحت تاثر قرار گرفته.
حسن ابراهیمی 16:45 پنجشنبه 6 مهر 1391
3
 حسن  ابراهیمی
با عرض سلام خدمت مدیریت محترم و جناب مهیاری عزیز

به نظرم از وقتی که فهرست بحث داغ از صفحه ی سایت حذف شد مشارکت در نظر دهی کمتر شده , اعضای محترمی که در گذشته مرتبا در مباحث تخصصی و عمومی شرکت داشتند برای مدتیه که حتی یک لایک هم ازشون نمی بینیم.
فضای سایت قبلنا حس و حال جالبی داشت و همه حس مشارکت و فعالیت داشتند و به همین خاطر روزنوشت هایی بودند که بیش از 50 نظر در آنها دیده میشد , اما در حال حاضر تعداد نظرات در روزنوشت ها خیلی کم شده و در بعضی از روزنوشت ها که اصلا هیچ نظری دیده نمیشه.
اکثر نظرات فقط در حد تشکر و سپاسگذاری خلاصه شده و کمتر شاهد تبادل نظر از لحاظ تخصصی و فنی هستیم.

با تشکر , موفق باشید
احد آمالی 22:18 پنجشنبه 6 مهر 1391
2
 احد آمالی
آقای مهیاری با جنابعالی کاملا موافقم
نیما محسون 22:32 پنجشنبه 6 مهر 1391
2
 نیما محسون
باید تغییر کرد و متفاوت عمل نمود و اگر شرایط و محیط را تغییر ندهی آنها شرایط را بر شما تحمیل خواهند نمود و در گذر زمان خودت فراموش خواهی شد.همیشه تغییر را سرلوحه امور قرار دهید.موفق باشید
ندا اسفندیاری 23:12 پنجشنبه 6 مهر 1391
6
 ندا اسفندیاری
شاید یک دلیلش زیاد سانسور شدن مطالب باشه.
اتفاقی که زیاد برای من بوده
Hassan Izadpanah 02:35 آدینه 7 مهر 1391
2
 Hassan Izadpanah
من که تقریبا چند ماهیه این سایت رو شناختم و به اون سر می زنم. از قبلش خبر ندارم. اما تقریبا از اوایل ماه مبارک رمضان، کلیه سایتهای مهندسی اینچنینی و تالارهای گفتمان مهندسی از رونق افتاده اند. در ماه مبارک بدیهی بود و منطقی. اما چرا بعد از آن اکثر سایتهای پر بازدید از رونق افتاده اند، برای من جالب شده.
در مورد سانسور مطالب هم می توان گفت که سانسور، شرط بقا سایت است. پس نبایستی از آن دلخور شد.


------------------------
اولین وبسایت تخصصی شاپ دراوینگ پارسی زبان
www.shopdrawings.ir
مرتضی ایمانی 09:02 آدینه 7 مهر 1391
2
 مرتضی ایمانی
نظر آقای مهیاری مبنی بر ایجاد فضای رقابتی بسیار صحیح است ، پیشنهاد من به مدیریت سایت ایجاد صفحات شخصی برای اعضایی است که فعالیت دائم دارند و مقالات علمی پرباری به سایت ارسال میکنند . حتی برای ترغیب بیشتر اعضاء میتوانید از امکان تبلیغات گیری و قبول اسپانسر باری صفحات شخصی خود اعضاء به نفع خود عضو فعال استفاده نمود بگونه ای که صفحه مورد نظر زیر مجموعه سایت ولی به سلیقه اعضاء و به تفع اعضاء باشد ، البته مدیر مادر سایت میتواند در انتشار یا عدم انتشار مطلبی با ارائه دلیل به صاحب صفحه آن را از سایت حذف نماید و یا در سایت مادر اقدام به تبلیغ مطلب منتخب اعضاء خاص باشد . حتی میتواند صفحات رقابتی با طرح سوال از سوی اعضاء و ارائه پاداش به سریعترین جواب درست در حداکثر زمان ممکن مثلا هفته ای ، باعث ترغیب سایر اعضاء شد .لذا در کل با مهندس مهیاری موافقم و امیدوارم با توجه به حجم مطالبی که به سایت ارسال میکردند یا خواهند کرد شاهد سایت و یا صفحه خصوصی ایشان در آینده نزدیک باشم .
رضا مهیاری 12:10 آدینه 7 مهر 1391
3
 رضا مهیاری
البته من خیلی موافق خانم اسفندیاری نیستم
خودم به شخصه دیدم که مطالبی ارسال می کنم و درج نمیشه
اوایل فکر می کردم سانسور میشه ولی بعدا دیدم یکی از دلایلش اینه که از هر نفر در روز فقط یک مطلب درج میشه گرچه با این موضوع اصلا موافق نیستم ولی خب به عنوان یک دلیل پذیرفتم
یکی دیگه هم اینکه هر موضوع و مطلبی توی سایت قرار بگیره شک نکنید به یک ماه نمیرسه سایت رو تعطیل و فیلتر میکنن. مطلع هستم که علیه سایت شکایت هم شده و مسئولین محترم سایت درگیر موضوع بودند و ممکنه هنوز هم باشند وگرنه بعید می دونم سانسور به اون شکلی که توی ذهن ما جا افتاده بشه توی این سایت اعمال بشه
ولی اگه واقعا سانسوری انجام میشه و بنده از روی بی اطلاعی دارم دفاع میکنم موردش رو بفرمایید کمی هم پای آقای جمشیدیان رو بکشیم وسط باهاش دعوا کنیم خیلی حال میده
ندا اسفندیاری 14:46 آدینه 7 مهر 1391
2
 ندا اسفندیاری
شاید یک دلیلش درج فقط یک مطلب باشه اما شده 3 مطلب ارسال کردم وهیچ کدوم در سایت نبوده حالا دلیلش چیه ؟ خدا داند!
البته من هم هیچوقت پیگیری نکردم تا دلیل را جویا شوم.
مهدی سلطانی 17:26 آدینه 7 مهر 1391
3
 مهدی سلطانی
هیچ کدوم از مطالب من سانسور نشده!فقط خیلی از اونها کلأ توی سایت قرار نگرفته!!!!!!!!!!
علی اکبر صحافی پور 18:11 آدینه 7 مهر 1391
2
 علی اکبر صحافی پور
دوستان سلام اشکال کاردرفضای بیرون از سایت است.
م افتخاری 19:30 آدینه 7 مهر 1391
4
 م افتخاری
باسلام خدمت کلیه دوستان به ویژه آقای مهندس مهیاری که بازهم شروع کننده بحث شدند
درابتدا موافقم که مشارکت محسوس و تضارب آرا کاهش یافته به نظرم این مساله از حذف گزینه (موافق - مخالف) و تبدیل آن به گزینه (پسندیدم) شروع شد. هرچند دلایلی برای آن بیان شد ولی در نهایت منجر به عدم تشکیل بحثهای سازنده شد
دلیل دیگر را عدم وجود ظزفیت انتقادپذیری در برخی دوستان میدانم چراکه حتی گوشزد نمودن اشتباهات نگارشی یا کتابتی را نیز برنتافته از کوره در میروند و تاب تحمل هشدار آینه را ندارند
درگیری و مشغله کاری نیز مزید بر علت شده و احساس حضور و مشارکت را کاهش میدهد (ر.ک. کامنت آقای مهندس جمشیدیان گرامی)
پیشنهاد میشود که انتخاب عناوین برای بحثهای هفتگی یا از طریق فراخوان و یا از طرف مدیران سایت حسب فضای حرفه ای در زمانهای مختلف
ارائه توضیح مدیران سایت در رد یا قبول مطالب نیز در بالابردن کیفیت مطالب موثر خواهد بود
م افتخاری 19:40 آدینه 7 مهر 1391
3
 م افتخاری
آقای مهندس مهیاری گرامی :
شما چه علاقه ای به "د ع و ا" دارید!! متاسفانه واقعه نامیمونی که به وفور شاهدش هستیم همین پدیده است که ناشی از کاهش ظزفیت افراد و توقعات بیجا و عدم پذیرش مخالف است
یه گونه ای که برخی پس از اصرار و ابرام بر مجادله به ارزش گفتگو و گفتمان اشراف یافته اند ولی چه دیر ... که تبعات ناشی از آن را در کشورهای مختلف دنیا شاهدیم
رضا مهیاری 21:51 آدینه 7 مهر 1391
1
 رضا مهیاری
افتخاری جان عزیز سلام
از اشاره خوب شما به موضوع عدم انتقاد پذیری تشکر میکنم
ولی در مورد "د ع و ا" باور بفرمایید منظور من بحث سازنده است وگرنه من کوچیک همه اعضای سایت هم هستم. الان تصور من اینه که توی همین موضوع دارم با شما دعوا میکنم و منظورم مجادله و خدای نکرده دشمنی نیست. من دوست دارم موضوعی مطرح بشه و احیانا اگه اطلاعاتی راجع به اون موضوع داشته باشم وارد بشم و بحث کنم ولی اصلا قصد توهین، اهانت، جسارت و یا دعوای واقعی ندارم
رضا مهیاری 21:57 آدینه 7 مهر 1391
1
 رضا مهیاری
خانم اسفندیاری شما میفرمایید سه تا مطلب ارسال کردید و درج نشده. این که سانسور نیست. فکر میکنم از هر 10 تا مطلبی که ارسال میکنم یکیش درج میشه ولی اصلا احساس نمیکنم سانسوری در کار بوده. ظرفیت خبرنامه و سهمیه اعضا محدوده و واقعا درک میکنم که امکانش نیست همه مطالب گرچه خوب و مفید و تازه هم باشه توی سایت قرار داده بشه
رضا مهیاری 22:00 آدینه 7 مهر 1391
1
 رضا مهیاری
آقای صحافی پور عزیز سلام
میشه کمی بیشتر توضیح بدید. قدر مسلم اینه که وجود سایت و پویایی اون وابسته و قائم به اعضای سایته و اینکه فرمودید اشکال کار در فضای بیرونه خیلی دور از ذهن نیست. ما هستیم که سایت رو فعال و پویا میکنیم یا برعکس
اگه کمی توضیح بدید و راهکار هم ارائه بدید استفاده خواهیم کرد
از شما بخاطر حضور در بحث سپاسگزارم
رضا مهیاری 22:03 آدینه 7 مهر 1391
1
 رضا مهیاری
من خیلی پیشنهاد آقای ایمانی عزیز رو نتونستم حلاجی کنم دوستانی که بهتر از من متوجه هستند و این موضع براشون جا افتاده کمی پخته ترش کنن به نظرم جالب باشه
رضا مهیاری 22:08 آدینه 7 مهر 1391
1
 رضا مهیاری
از اعضای محترم سایت آقایان شهریار بهنامی نیا ، رضا عبدالهی ، صابر مرندی و فریبرز اعلمیان که زحمت کشیده و لایک کردن خواهش میکنم چند خطی هم مرقوم بفرمایند
ش ب 22:42 آدینه 7 مهر 1391
2
 ش ب
با سلام
بنده در تایید فرمایش جناب مهندس مهیاری عرض می کنم که در این چند سال اعضای ثابت سایت تقریبا همان چند ده نفری که بوده اند هستند و کاهش مشارکت چشمگیر تر است تا افزایش آن
اعضای فعالی مانند :

سرکار خانمها:

پورمجیدی - ذاکری - بهشتی - فردوسی - جلالی و ...

و جناب آقایان :
بهمنی - امینی - احمدی - اجیر لو - ناظمی - حمزه زاده آذر و ...

دیگر به آن صورت مشارکتی در سایت ندارند و پوسته جدید نیز در سایت ایجاد نشده است.
شاید این دوستان بهتر بتوانند در این زمینه نظر بدهند

یک سری از افراد هم هستند که فقط وقتی به مطلبی احتیاج دارند به سایت سر می زنند و یا عضو می شوند و دیگر از آنها خبری نیست تا دوباره به مطلبی احساس نیاز کنند.

بعضی از افراد هم هستند که از مطالب استفاده می کنند ولی از یک لایک کردن ناقابل، دریغ می ورزند که این امر متاسفانه در فرهنگ کنونی ما دارد نهادینه می شود.

بنده از این سایت خیلی استفاده مفید برده ام و به نوبه خود از دست اندرکاران آن و اعضای محترم آن کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم با تمهیدات جدید شاهد حضور پررنگ تر اعضا باشیم.

با تشکر
رابین صدیق پور 23:17 آدینه 7 مهر 1391
5
 رابین صدیق پور
با سلام و عرض ادب.
هرچند از گرفتاریها و مشغله زیاد گروه نرم افزاری سازه مطلع هستم، ولی به نظر من سایت در اولویت کاری اول گروه نرم افزاری سازه قرار ندارد و این جالب نیست؛ چه آدم یا نباید داخل یک گود کاری بشود و یا اگر شد، مصمم به راه خود ادامه دهد.
به خصوص سایتهای اجتماعی که به تعبیر خود آقای مهندس جمشیدیان مثل یک موجود زنده هستند و یکنواختی برای یک موجود زنده مساوی است با مرگ.
فکر می کنم نظرات بالا، زنگ هشداری باشد برای مسئولان سایت.به تعبیر خود مهندس جمشیدیان، حتی کمپانی سونی هم برای اینکه بماند، باید استراتژی جذب مخاطب و ... داشته باشد.
و به یک نکته دیگر بسنده می کنم: از یک سایت اجتماعی انتظار می رود تا مشارکت در آن حداکثر باشد.
در این سایت، قسمت اخبار فوق العاده عالی و به روز است ولی مثلا دو روز می گذرد و 10 روزنوشت بالا می آید.
این خیلی جالب نیست، مکانیسم تایید روزنوشتها به نظر من باید خیلی به روز تر، سریع تر و راحت تر باشد.
با تشکر.
Hassan Izadpanah 03:32 شنبه 8 مهر 1391
1
 Hassan Izadpanah
البته به نظر من بهتر است پس از ارسال هر روزنوشتی یه شماره پیگیری داده باشه تا اگه مطلب در سایت قرار نگرفت، دوستان بتونند پیگیری کنند. بهتره که نوشته آنها هم براشون ایمیل بشه و حتی دلایل عدم ثبت آنها نیز براشون ارسال بشه
محسن نیک 07:24 شنبه 8 مهر 1391
2
 محسن نیک
سلام به برادر مهیاری عزیز و تمامی عزیزان هم سایتی .ضمن تبریک میلاد با سعادت اقا علی بن موسی الرضا، با جناب مهیاری موافقم و به عنوان عضو کوچکی از سایت از توجه تمامی دوستان بالاخص جناب جمشیدیان سپاسگزارم. جناب ابراهیمی عزیز به نظر من ارسال نظرات ولو در حد تشکر و یا رد و قبول هم از ندیدن یا فقط باز کردن مطلب و بستن آن بهتره و خیلی وقت ها تاثیر گذار. من خودم وحشتناک عادت به سایت کردم ولی وقت مشارکت با درج مطالب رو ندارم و مجبورم صرفا به بازدید از سایت و لذت بردن از زحمات دوستان اکتفا کنم.امیدوارم با همدلی تمامی دوستان این سایت هر روز پربارتر و وزین تر گردد. به حول و قوه الهی.
مهدی ناظمی 07:26 شنبه 8 مهر 1391
3
 مهدی ناظمی
دوستان همونظوری که میدونید من الان نزدیک به یکساله که با توجه به سابقه مشارکت آنچنانی من در این سایت هیچگونه فعالیتی نداشتم.
برخی از این دلایل رکود به مدیریت سایت برمیگرده و برخی عوامل بیرونی هم در این اتفاق موثره.

در این جمع صمیمی همه با هم کامنت میگذاشتیم بعضی دوستان نقد میکردند برخی مثله من مزاح میکردن به فضا میرفتن و آتش خاموش میکردیم و برخی جاها دعوا میشد در کنار همه این اوضاع از اطلاعات فنی همدیگر هم استفاده میکردیم. ولی همه چی به خیرو خوشی بود و همین ایجاد چالش ها و بگو و مگو ها باعث داغ شدن گفتگوها و ایجاد انگیزه میشد.اولین قدم حذف موافقم و مخالفم بود.که یادمه چه سروصدایی کرد.وقتی نمیپسندم عضو را نمیپسندن عملا جنبه مشارکت عضو گرفته میشد چرا که انسان بیشتر مایله انقتاد کنه تا تعریف.(حالا چراشو نمیدونم دیگه)

دومین موضوع مربوط به برگزاری مسابقات سالیانه فعالترین عضو سایت بود که متاسفانه بدلیل برگزاری اشتباه آن باعث رنجش خاطر انتخاب نشده ها و ریزش و دلسردی دوستان شد.یکی از اصلیترین دلیلها نمایش رای به هنگام رای گیری بود که همیشه من و برخی دیگر گوشزد کردیم اما گوش شنوایی نبود.گرچه برای یک محیط دوَستانه این گونه رقابت گذاری را نمیشه محرک دانست بلکه میشد فعالترینها را از جنبه های مختلف ارسال مقاله- ارساله نظر- محبوبیت-ارسال مقالات علمی-وبی اعصاب ترین و .... از این دست موارد انتخاب میشدند بهتر بود.

- از موارد دیگر سعی بعضی دوستان دیگر در فنی کردن و تخصصی کردن مطالب سایت بود.که با تغییر امتیاز گذاری مدیران بر روز نوشتها اجرایی شد.با توجه به آنکه گوشزد شده بود بحث فنی همه جای اینترنت هست اینگونه محیطها کمتر هستند.

- کنترل اعضا در فعالیتشون توسط بعضی دیگر.(بدون شرح)

- فعال شدن سایتهای دیگر مانند فیس بوک و به جود آمدن محیطهای آزادتر بعد از بسته تر شدن فضای این سایت.

چون این جمع را دوست دارم و از از روز اول با آن همراه بودم .گفتم روزه سکوت خودم رو بشکنم و خیلی خلاصه موارد مهم را به اطلاع مدیران محترم برسونم.

به نظرم میتوان دلایل محبوبیت سایتهایی چون فیس بوک را دید و تا آنجا که ممکنه و زمینه تخصصی این سایت و جو حاکم اجازه میده شبیه سازی کرد و به کار گرفت.
در این بین به خلاقیت و درایت عزیزان چون مهندس جمشیدیان و جناب افقری خوش بین هستم و امیدوار.
مریم بیات 10:06 شنبه 8 مهر 1391
1
 مریم بیات
سلام با نظر اقای صحافی پور موافقم .حداقل در مورد خودم.وقتی صبح لیست پروژه رو فلان قیمت می بندم به یه ساعت نکشیده باید تغیرش بدم دیگه فرصتی (حوصله ای )نمی مونه
محمد مهدی مدرس نیا 12:00 شنبه 8 مهر 1391
3
 محمد مهدی مدرس نیا
با سلام خدمت مدیران محترم سایت وکلیه دوستان گرامی
این واقعیت را باید پذیرفت که مدتی است که سایت رونق و شادابی قبل را ندارد.ابتدا لازم است که این واقعیت را مدیران محترم سایت قبول نمایند تا بعد دلایل آن بررسی شود.اینکه مدیران تعداد بازدید کننده را یکی از ملاک های رونق سایت میدانند شاید چنین باشد اما شرط کافی نمیباشد چرا که اکثر دوستانی که از ابتدا حضور فعال در سایت داشتند دیگر کمتر خبر و اثری از آنها میبینیم. حتی اگر نام برخی از همین دوستان را جستجو کنی اصلا نامی از آنها پیدا نمیکنی!!!!
القصه، اما یکی از دلایل کم رونقی سایت ،کمتر بها دادن به مشکلات صنفی و مسایل درگیر همکاران میباشد.به نظر من حتی اگر اعضا هم به این مباحث نپرداخته اند مدیران سایت باید به عنوان کاتالیزور عمل نموده و با ترفندهایی دوستان را به مشارکت بیشتر در این موارد دعوت نمایند. نمونه بارز آن انتخابات اخیر نظام مهندسی بود که کمتر تحلیل و بررسی بر روی موارد قابل بحث چه قبل از انتخابات و چه بعد از ان شاهد بودیم در حالیکه یادمان نرفته در دور قبلی انتخابات که ائتلافی مورد حمایت سایت بود بیشتر به این موضوع بها داده شد.همین الان هم مباحث داغی بین همکاران بر سر قیمت تعرفه ها ،تقسیم عادلانه کار ،میزان سهمیه ها ،مشکلات ساختاری موجود در قانون نظام مهندسی و ..... وجود دارد که هیچگاه این مباحث از سوی مدیران سایت جهت به چالش کشیدن پیشنهاد نشده و اگر هم موضوعاتی از سوی اعضا(که کمتر شاهد بوده ایم) مطرح شده توفیق چندانی نداشته است.
جدای از موارد فوق رد شدن مطالب ارسالی دوستان بدون دانستن دلیل آن و حذف یرخی قسمتها (بحث داغ که دوستان اشاره نمودند)و عدم تغییرات ظاهری سایت نیز میتواند مزید بر علت باشد.
البته از حق نباید گذشت که سایت همچنان نکات مثبتی هم دارد همینکه در طی این مدت بطور مرتب استمرار داشته و مطالب ،اخبار و مقالاتی را منتشر مینماید جای تشکر از مدیران سایت دارد ولی انتظار اعضا بیش از این میباشد.
پیشنهادها بطور خلاصه:
- ارائه و مطرح نمودن موضوعاتی جهت بحث و به چالش کشیدن بصورت هفتگی.
-راه انداختن بخشی که بهترین مطالب ارایه شده هفته در روزهای پنج شنبه قابل دسترسی باد.
- ارایه اخبار از نظام مهندسی سایر استانها و موارد ومشکلات هر استان
-پرداختن به موضوعاتی که در بالا شرح آن ذکر شد.
- ارایه بخش نیازمندیها به عنوان مرجعی جهت کلیه نیازهای صنعت ساختمان(این بخش میتواند به اقتصاد سایت نیز کمک نماید)
- تغییرات ظاهری سایت
- راه اندازی اتاقهای مختلف گفتگو جهت مباحث تخصصی
- ایجاد فضای آموزشی انلاین جهت موضوعات مختلف
.
.
.
تشکر فراوان از حوصله ای که صرف خواندن نظرات نمودید.
م افتخاری 12:29 شنبه 8 مهر 1391
3
 م افتخاری
همچنین موارد زیر نیز پیشنهاد میشود:
1- ایجاد تالارهای گفتمان به ویژه تالارهای تخصصی
2- توجه بیشتر به تهیه مطالب به جای انتقال و ارائه مطالب
"مثال : بنده برای تدوین یک مطلب در باب آرامگاه صائب تبریزی بسیار بیشتر از ارائه مطالب روزنوشتها هم در نوبت پخش قرار گرفتم به گونه‌ای که مجدداً آن را در بخش روزنوشت ارائه نمودم و هم نمیدانستم که بالاخره مقبول می‌افتد یا خیر"
3- ممیزی (لطفاً با سانسور و مفاهیمی از این قبیل اشتباه نشود) مطالب به جهت جلوگیری از تکرار مطالب(البته با ذکر دلیل حذف به ارسال کننده) که خود سبب کاهش جذابیت سایت و مطالب داخل آن خواهد شد.به شکلی که خود بنده هم مرتکب ارسال مطالب تکراری شدم که در جای خود از این بابت پوزش طلبیدم.
4- امکان نظر دهی کوتاه (مخالف یا موافق) در قسمت مقاله‌ها و اخبار
رضا مهیاری 13:46 شنبه 8 مهر 1391
2
 رضا مهیاری
سلام به همه سروران خودم
الان میدونم که مدیران سایت نشستند دارن به دقت بررسی میکنن که کی چی مینویسه پس تعارف رو بذاریم کنار و حرف بزنیم کسی بابت نظر دادن که خدای نکرده مواخذه نمیشه
آقا روزی که کلیک مخالف حذف شد من بنا به دلایلی که ذکر کردم موافق موضوع بودم الان با خوندن نظرات نظرم عوض شده و میگم نظرات مخالف رو هم قرار بدیم مثل دیسلایک توی فیسبوک.
دیگه اینکه الان به وضوح می بینیم که بازار کار چقدر از رونق افتاده و به تبع اون مهندسان عمران هم مشکلات کاریابی دارند. پیشنهاد می کنم یه بخش کاریابی توی سایت قرار داده بشه و از شرکتها هم برای پیدا کردن پرسنل دعوت بشه. پیشنهادم اگه خوب نیست اعتراض کنید من اینجا نشستم منتظر شما
قربون همتون برم
م. مستاجران 16:14 شنبه 8 مهر 1391
0
 م. مستاجران
ممنون
مهدی سلطانی 18:36 شنبه 8 مهر 1391
2
 مهدی سلطانی
من با برگشتن گزینه ""مخالف"" شدیدأ موافقم!
مائده علیشاهی 18:54 شنبه 8 مهر 1391
4
 مائده علیشاهی
چه خبره ه ه ه ه ه اینجا؟؟؟
جناب مهیاری واقعا دستتون درد نکنه....چون بعد از یه مدت طولانی یه روزنوشت باز کردم با یه عالمه نظر!:)
با دو بزرگوار آقایان مدرس نیا و افتخاری (2 کامنت اخیر) کاملا موافقم....
جناب جمشیدیان به شما و همکارانتان خسته نباشید میگم و پیشنهاد میکنم روی نظرات سازنده این 2 بزرگوار و دیگر دوستان فکر و عمل کنید..
انشاا.. که هرچه زودتر سایت از این حال و هوای رکود درآید و انگیزه ها و فعالیتها 100 برابر شوند:)
به امید سازه 90 ای متفاوت.....
بهروز شیربان 20:01 شنبه 8 مهر 1391
0
 بهروز شیربان
دوستانی که از صفحه "مطالب داغ" استفاده می کردند، می توانند از این لینک استفاده کنند که به علت کند کردن لود صفحه اول سایت حذف شده.
http://www.iiiwe.com/debate
بهروز شیربان 20:05 شنبه 8 مهر 1391
1
 بهروز شیربان
دوست و همکارمون آقای "فواد فضیله" (مسئول سایت) هم به علت بیماری امروز شنبه استراحت بودن و احتمالا به روز شدن سایت و خبرنامه را تا سلامت کامل ایشون نخواهیم داشت.
به امید سلامتی تمامی اعضا سایت
علی اکبر صحافی پور 22:16 شنبه 8 مهر 1391
1
 علی اکبر صحافی پور
دوستان باز هم سلام
سرکار خانم مهندس بیات زد تو خال . وقتی : 53=4*4
2=4+4
10-=4-4 میشود ، آیا انگیزه ومجال سرکشی به سایت هست؟ بحثهای خودمانی و فنی چه فایده ای دارد؟

رضا مهیاری 22:54 شنبه 8 مهر 1391
0
 رضا مهیاری
ممنونم خانم علیشاهی
بخاطر بیماری فواد عزیز متاسفم و براشون ارزوی سلامتی میکنم
با آقای صحافی پور گل مخالفم و ناامیدی رو در هیچ شرایطی به صلاح هیچکس نمیدونم ولی برای حل مشکلات همه دعا میکنم
مهدی ناظمی 22:57 شنبه 8 مهر 1391
3
 مهدی ناظمی
یه هر حال این روزنوشت باعث شد من مجدد به این سایت یک سری بزنم.بسیار خوشحال شدم که دوستان عزیزم را دوباره دیدم.
جناب مهیاری -صحافی پور - افتخاری-صدیق پور-بهنامی نیا
و خانم علیشاهی

جای کامنت جناب بهمنی با اون مفصل نویسی شون خالیه .
محترم کریم ابادی 22:59 شنبه 8 مهر 1391
0
 محترم کریم ابادی
با سلام
عجب بحث داغی....
این همه ناگفته!..خب کمی از این گفته و ناگفته هارو در قسمت اخبار و روزنوشتها و ...بنویسید

البته باشروع ترم جدید من خودم مشکل وقت دارم شاید ماهی یکبار نتونم به سایت سربزنم ...
از همه دوستان ومسئولین سایت تشکر فراوان می کنم.
حسن ابراهیمی 23:44 شنبه 8 مهر 1391
2
 حسن  ابراهیمی
برای جناب آقای "فواد فضیله" (مسئول سایت) آرزوی سلامتی و تندرستی داریم , انشالله هر چه زودتر رفع کسالت بشه و حالشون خوب بشه .
حسن ابراهیمی 00:05 یکشنبه 9 مهر 1391
3
 حسن  ابراهیمی
با عرض سلام خدمت جناب آقای شیریان

این لینکی که معرفی کردید خیلی خوبه , اما همیشه بطور مستقیم از توی سایت به اون دسترسی نداریم , اگر بحث داغ در منوی بالای صفحه مثل ( خانه , اخبار و ....... ) قرار بگیره می تونیم بطور مستقیم ازش استفاده کنیم .

با تشکر
م افتخاری 09:44 یکشنبه 9 مهر 1391
3
 م افتخاری
آقای مهندس ناظمی من هم از دیدار مجددتان خشنودم
امید که همچنان برخط بمانید "حتی اگر در فضا"
م افتخاری 09:49 یکشنبه 9 مهر 1391
3
 م افتخاری
در راستای کامنت آقای مهندس صحافی پور ، با نظر آقای مهندس مهیاری موافقم شاید راه برون رفت از این اوضاع پیچیده و نامشخص ، درمیان گذاشتن با دیگر دوستان و جلب و جذب ایده‌هایشان باشد.
باور کنید حل برخی مسائل در بیان آنها نهفته است
با توضیحات آقای مهندس صحافی پور به این نتیجه میرسیم که گویا "ریاضیات فوق نوین" در حال تدوین و تکوین است
بهروز شیربان 09:54 یکشنبه 9 مهر 1391
1
 بهروز شیربان
آقای ابراهیمی حق با شماست، راهی که بنده به کار بردم اضافه کردن لینک صفحه به startup pages در Browser هستش که با باز کردن اون لینک صفحه اول سایت و مقالات و روزنوشت ها و ... از جمله مطالب داغ همیشه جلو چشم هست.
م افتخاری 10:13 یکشنبه 9 مهر 1391
2
 م افتخاری
یکی دیگر از مشکلات احتمالی سایت نیز از توضیحات آقای مهندس شیربان برمی‌اید همان‌گونه که قبلاً هم در ذیل برخی روزنوشتهای قبلی ارائه نموده بودم ، قائم به شخص بودن این سایت است*
در حالی که همگان تاکید بر حاکمیت سامانه میکنند نه شخص** در این راستا برون سپاری برخی کارها و یا اخذ مشارکت برخی آعضا میتواند راهگشا باشد.
* (البته از خداوند متعال سلامتی همه مسولین سایت و اعضائ را خواستارم)
**(مشکلات را میدانم ولی برای برون رفت از مشکلات باید ایده‌های مختلف را دریافت و بررسی نمود)
م افتخاری 10:21 یکشنبه 9 مهر 1391
2
 م افتخاری
آقای مهندس شیربان گرامی:
به نشانی "مطالب داغ" مراجعه کردم
1- داغترین برچه اساسی مرتب میشوند؟
2- برایم جالب بود این روزنوشت که میزان حرارتش اکثر اعضا را شگفت زده کرده عدد"41" و روزنوشت "فهرست بهای تحت اکسل " عدد "228" را نمایش میدهد .تصور کنم برای اعضا بیشتر قابل تامل باشد .
م افتخاری 10:23 یکشنبه 9 مهر 1391
2
 م افتخاری
اضافه بر پیشنهادهای قبلی :
ارائه مباحث آموزشی (هرچند با نیت تبلیغ)
مثال آموزش نرم (X-steel ) توسط یکی از اعضا که شاهدش بودیم
فیروز رسولی جمادی 11:35 یکشنبه 9 مهر 1391
2
 فیروز رسولی جمادی
سلام و خدا قوت به دوستان پرتلاش و فعال
تا کنون مطلب خاصی برای انتشار در این سایت ارسال نکردم. بیشر علاقه ام خواندن مطالب، یاد گرفتن و لذت بردن از آنها است.
باز اینجا از جناب مهیاری تشکر می کنم با مطلب ارسالی بخش نظرات را از رخوت درآوردند.
امیدوارم دوستان نکته سنج در بیان نظرات خود برای هر رونوشت دید انتقادی نیز داشته باشند.
علیرضا احمدی 11:40 یکشنبه 9 مهر 1391
2
 علیرضا احمدی
من با خانم اسفندیاری موافقم یکی از دلایل سانسور مطالب هستش
با آقای سلطانی که فرمودند " من با برگشتن گزینه ""مخالف"" شدیدأ موافقم! " موافقم

من خودم از کسانی هستم که همیشه به سایت سر میزنم و مطلب می دادم ! مطالب درج نمی شد کمتر مطالب ارسال کردم!
این چند روز هم سرم شلوغ بود نتونستم تو بحث شرکت کنم.

ولی مهندس مهیاری حق دارند ، به نظر منم شور و هیجان سایت از بین رفته

نظر زیاد دارم ولی الان فرصت تایپ ندارم .
سر فرصت.

با تشکر از زحمات شما
مائده علیشاهی 12:04 یکشنبه 9 مهر 1391
6
 مائده علیشاهی
من هم بسیار متأسف شدم و برای آقای "فواد فضیله" سلامتی هرچه زودتر آرزومندم...
و باز هم پیش به سوی سازه 90 ای متفاوت.....
جناب ناظمی من هم از حضور مجدد جنابعالی خرسندم و به قول شما واقعا جای جناب بهمنی و خیلی دوستان دیگر بسیار خالیست.....
با آقای ابراهیمی هم در رابطه با پیشنهادشان در کامنت اخیر موافقم.
بهروز شیربان 17:54 یکشنبه 9 مهر 1391
1
 بهروز شیربان
"مطالب داغ" بر اساس کامنت های ارسال شده قبل از تایید، داغ می شوند
بلافاصله پس از رسیدن به سایت.
امیر یاشار فیلا 18:59 یکشنبه 9 مهر 1391
7
 امیر یاشار فیلا

هر یک از ما می‌تواند شمار فراوانی از شبکه‌ها و وب‌گاه‌ها را به یاد بیاورد و نام ببرد که در مقطعی جذاب و پرکشش بوده‌اند، و سپس جذابیت و به‌تبع آن، مخاطبان خود را از دست دادند؛ به‌گونه‌ای که مخاطبان پس از چندی حتا به‌سختی می‌توانند نام و فضایش را به خاطر بیاورند.
پس همین که iiiwe به همان آسانی و راحتی سایت‌ها و شبکه‌های پیش‌گفته از یادها و ذهن‌ها نمی‌رود و اعضا دغدغه‌ی رونق آن را دارند، نشان‌دهنده‌ی تفاوتی بنیادین است که iiiwe با بسیاری دیگر از سایت‌ها و شبکه‌ها و فروم‌ها و تالارها دارد.

گرافیک زیبا و متین، پرهیز از جاذبه‌های «زرد»، برخورداری از توازن نسبی در پرداختن به مطالب تخصصی و غیرتخصصی، پرهیز آگاهانه‌ی مدیریت iiiwe از درج آگهی‌های تبلیغاتی رنگارنگ و ضدونقیض (که همه‌ی ما به‌خوبی می‌دانیم چگونه می‌تواند فضای خودمانی و آرام سایت را مخدوش کند)، و احترامی که گردانندگان سایت تا جای ممکن به شعور و حقوق اعضا می‌گذارند، از دید من برجسته‌ترین ویژگی‌های iiiwe هستند که باعث شده‌اند اعضای این شبکه نسبت به آن، اعتماد و احساس تعلق‌خاطر داشته باشند.
این که اعضای iiiwe حتا هنگامی که می‌پندارند «سایت از رونق افتاده»، به‌جای ترک آن و پیوستن به دیگر فضاهای مجازی، دغدغه‌ی طرح موضوع و چاره‌اندیشی برای آن را دارند، دستاوردِ همین ویژگی‌های نیکو و مثبتی‌ست که به‌اجمال به آن‌ها اشاره شد.

بنابراین، فرصت را مغتنم می‌شمارم و بابت این تفاوت‌های بنیادین، به آقای مهندس جمشیدیان و دیگر گردانندگان و همکارانِ iiiwe «سپاس» و «دست‌مریزاد» می‌گویم؛ و اطمینان دارم که با نگاه روشنی که این بزرگواران به همه‌ی ریزه‌کاری‌ها دارند (که نمونه‌هایی از آن را آقای مهندس صدیق‌پور برشمردند)، خودشان از کاستی‌ها و محدودیت‌ها آگاه‌اند، و برای جذاب‌تر کردنِ این شبکه‌ی تخصصی، در عین حفظ ویژگی‌ها و دستاوردهای کنونی، تمهیداتی خواهند اندیشید.
مهدی سلطانی 19:33 یکشنبه 9 مهر 1391
3
 مهدی سلطانی
آقای مهیاری دمت گرم عجب روزنوشتی گذاشتی! بعد از یه مدت همه دوستان رو دور هم (البته به طور مجازی!!) جمع کردید.
رضا عبدالهی 22:32 یکشنبه 9 مهر 1391
2
 رضا عبدالهی
با عرض سلام خدمت دوستان عزیز
با اینکه من تازه در این سایت فعالیت میکنم هیچ بی رونقی در سایت ندیدم ، فقط حضور دیر به دیر دوستان میزان فعالیت رو پایین آورده که سرچشمه این هم از مشغله زیاد دوستان هست که من هم از این فرقه مستثنی نیستم ولی ناگفته نماند که تو سایت دوستانی داریم که زحمات زیادی میکشند و حضور پیوسته دارند که بنده ارادت خاصی به آنها دارم
با آرزوی موفقیت دوستان عزیز و گرامی
رضا مهیاری 22:56 یکشنبه 9 مهر 1391
3
 رضا مهیاری
قربون شما برم آقای سلطانی
خدمت سرور خودم آقای فیلا سلام عرض میکنم. شاید بین همه اعضای سایت اگه قرار باشه یک نفرو از نزدیک زیارت کنم شما باشید. البته بقیه هم دوستان خوب من هستند
با شما موافقم و من هم خدمت آقای جمشیدیان تبریک و خسته نباشید عرض میکنم ولی انتظار داشتم شما هم پیشنهادی ارائه می فرمودید.
منتظر تمهیدات نباشیم و پیشنهاد بدیم بهتره. اصلا شاید با تمهیدات موافق نباشیم.
مژگان فدایی 00:32 دوشنبه 10 مهر 1391
6
 مژگان  فدایی
سلااااااام
هووووووو چه خبره ه ه ه
:)
کامنت تمامی دوستان رو مطالعه کردم وبانظرات دوستان موافقم وبرای ملال انگیز نشدن ,مجددن نقاط ضعف سایت روتکرارنمیکنم
خیلی خوبه که دوستان یکنواختی روند سایت رو حس کردندچون لازمه ی پیشرفت حس نیاز به تغییروتحول هستش
از جناب مهندس مهیاری هم ممنونم که پرچم فتح پیشرفت سایت رو بدست گرفتن وباعث شدن توی فضای دوستانه ی پستشون هرکدوم از عزیزان بتونن انتقادات وپیشنهاداتشون رو مطرح کنن
جناب مهیاری با اون موضوع بحث ودعواهم موافقم؛)
البته تا حدی که به قول جناب ناظمی آتیش زیرخاکستر زیادتند وتیز نشه:)
به امید پیشرفت iiiwe
امیر یاشار فیلا 01:29 دوشنبه 10 مهر 1391
4
 امیر یاشار فیلا

سلام از بنده جناب آقای مهندس مهیاری، همکار عزیز و بزرگوارم.
لطف دارید؛ من هم مشتاق دیدار و زیارت شما هستم.
درست می‌فرمایید؛ با مننتظر نشستن و دست روی دست گذاشتن، نمی‌شود توقع بهبود داشت.
چشم؛ من هم حتماً در اولین فرصت پیشنهادهایی را که برای ارتقای کیفیت و جذابیتِ iiiwe مدتی‌ست در ذهن دارم، به‌صورت مصداقی و با جزئیات ارائه خواهم کرد.
راستش، دو هفته‌ای از فضای سایت دور بودم و پس از خواندن این روزنوشت و دیدگاه‌های دوستان، شتاب داشتم که زودتر به سراغ دیگر بخش‌ها و مطالبِ ندیده و نخوانده بروم.
البته در کامنتِ قبلی هم مقصودم از «تمهیداتی که گردانندگانِ سایت خواهند اندیشید»، همان کارهایی بود که مدیریت iiiwe ان‌شاءالله پس از دریافت و بررسی پیشنهادهای اعضا در راستای رونق‌بخشی، با سبک‌ـ‌سنگین کردنِ امکانات و محدودیت‌ها، به انجام خواهند رساند.

و در پایان، سپاسی ویژه از جناب‌عالی که معنای همراهی و وفاداری و تعلق‌خاطر به یک تشکل مجازی را به حد اعلا رسانده‌اید و همواره عضو برتر و نمونه‌ی این شبکه‌ی تخصصی بوده‌اید و هستید.
محمد حسن زهتاب 09:13 دوشنبه 10 مهر 1391
3
 محمد حسن زهتاب
با عرض سلام
به نظر بنده با این که مدت کمی هست عضو شدم سایت خوبی هست اما تبادل نظر و بحث فنی قابل اجرا و به روز تو سایت یه خورده کمه اما در کل سایت خوبیه ، من که برام تقریبا واجب شده تا هرروز به سایت سری بزنم با این که تو حوزه IT یه حرفه ایی هستم اما این سایتو دوست دارم و دائم به اون سر میزنم به نظرم اگه ظاهر سایت هرچند وقت یکبار عوض بشه و مطالب مفیدی هم از طرف مدیریت برروی اون قرار بگیره عالیه ضمنا بد نیست مدیریت با اعضا هم رابطه بیشتری داشته باشند .
آقای مهیاری کارتون خیلی درسته دستتون درد نکنه که هوای سایتو دارین سپاسگزارم
ش ب 13:43 دوشنبه 10 مهر 1391
3
 ش ب
جناب مهیاری
سلام و ممنون از جناب عالی بابت این روزنوشت

در پاسخ به فرمایش جنابعالی که فرموده بودید چند خطی هم مرقوم بفرمایید اگر به پروفایل بنده مراجعه کنید 3 روزنوشت در خصوص نقصان مواردی است که در این سایت تذکر داده ام .
به هر حال سایت متعلق به جناب مهندس جمشیدیان است و اختبار دار سایت هم خودشان هستند .

اول پیشنهاد دادم که مانند سایتهای دیگر برای خانمها تصویر مجازی خانم انتخاب شود که به نظر بنده قراردادن تصویری به این شکل نادیده گرفتن شخصیت خانم هاست.

دوم پیشنهاد داده ام چون از کامپیوتر های مختلف افراد به سایت سر می زنند و نمی توانند بر روی آنها گزینه مرا به خاطر بسپار را همیشه فعال نگه دارند بنابراین اگر بدون وارد کردن شناسه و رمز عبور وارد روزنوشتی شوند و بخواهند نظر خود را اعلام کنند سایت به آنها اخطار عدم عضویت می دهد و آنها را از محیط روزنوشت خارج می کند و دوباره روز از نو روزی ازنو ، که این مورد در خصوص روزنوشتهای تصویری خیلی زمان بر است و شخص بی خیال نظر می شود و اگر بشود بدون اینکه از روزنوشت بیرون بروند این کار انجام پذیرد و پروفایلشان فعال شود بهتر است.

سوم یادآور شده ام که اگر رنگ انتخاب شده برای متن کمی تیره تر شود بهتر است چون در مقایسه با مقاله های سایت های دیگر مطالعه مقاله های این سایت برای ینده دشوارتر است و اگر به پیش فرض ویندوز هم مراجعه فرمایید مثلا با کلیک بر روی منوی Favorites این تفاوت به چشم می خورد.

به هر حال ممنون از جناب عالی و دست اندر کاران سایت
نشمیل مولودزاده 20:28 دوشنبه 10 مهر 1391
1
 نشمیل مولودزاده
من که میگم شرایط اقتصادی مملکت و نرخ تورم روحیه همه مهندسین عزیز و کل ملت رو تحت تاثیر قرار داده که دیگه حالی براشون نمیمونه بیان تو بحثای دنیای مجازی شرکت کنن :)
مهدی ناظمی 22:32 دوشنبه 10 مهر 1391
1
 مهدی ناظمی
خانم فدایی
این آتیش زیر خاکستر کلا یادم رفته بود.خوب شد یادآوری کردید.
به امید سربلندی همه دوستان

م افتخاری 08:20 سه شنبه 11 مهر 1391
2
 م افتخاری
با نظر آقای مهندس زهتاب در خصوص ارتباط مدیران سایت با اعضا با این تعبیر که این عزیزان بیشتر در مباحث شرکت کنند موافقم .البته شاید ایشان اتخاذ موضع سکوت و مشاهده تضارب آرا را بیشتر بپسندند تا به نوعی آزادی بیان در ارائه نظرات محدود نشود.
هرچند که پاسخگویی نسبت برخی خواسته‌هایی که نمونه‌هایی از آنها را در بالا شاهد هستیم مشمول تائید اتخاذ موضع سکوت نمیشود.
م افتخاری 08:23 سه شنبه 11 مهر 1391
2
 م افتخاری
آقای مهندس مهیاری برای
گرم نگه داشتن این محفل دوستانه
و تداوم این حضور و همچنین نتیجه‌گیری
و پرهیز از پراکندگی مطالب
به نظر میرسد:
جمع بندی کامنتهای رسیده تا اینجا بد نباشد
م افتخاری 08:24 سه شنبه 11 مهر 1391
2
 م افتخاری
راستی از جناب "ویراستار پارسی" چه خبر؟!
م افتخاری 08:31 سه شنبه 11 مهر 1391
3
 م افتخاری
+ تامل در تعداد "پسندیدم" های کامنتها نیز خالی از لطف نیست ...
حداکثر 8 تا مربوط به اولین کامنت ذیل روزنوشت متعلق به آقای مهندس جمشیدیان
مرتبه دوم متعلق به خانم مهندس اسفندیاری با 5 تا بازهم در کامنتهای اولیه
.
.
.
دست آخر 1و0 که از فراوانی بالایی برخوردار است
حالا شما بگوئید چرا و یعنی چه؟!!!!
بهزاد اکابری 16:04 سه شنبه 11 مهر 1391
2
 بهزاد اکابری
درود بر هم همه دوستان
بسیار خرسند شدم که بعد از چهار ماه، امروز که تونستم یه سری به این سایت بزنم، با مطلبی از دوست بزرگوارمون جناب مهندس مهیاری روبرو شدم که حرف دل منهم بود البته به بیانی دیگر.
من فکر میکنم یکی از دلایل بی انگیزگی اعضا برای ارسال مطلب و مشارکت در بحث ها نگرش مدیران سایت در انتخاب مطالب، فیلتر هایی که در مسیر انتخاب مطالب وجود داره، کیفیت و جذابیت موضوعی برخی مطالب ارسالی اعضا و از طرفی دیگر نوع مشارکت اعضا در بحث ها بود. بارها تکرار میشد که موضوع کامنتها هیچ ارتباطی به روزنوشت مربوطه نداشت، به دفعات دیده میشد دوستان حاضر در بحث بجای پرداختن به موضوع روزنوشت، به موضوعات حاشیه ای مثل چاق سلامتی فراتر از حد معمول و معقول و یا تعارفات بی ربط و خوش و بش های بیش از اندازه میپرداختند. البته نمیخوام بگم کار درستی نبود بلکه میخوام بگم کار برخی از دوستان در عین درستی ولی به جذابیت بحثها لتمه وارد میکرد. بحث از محور اصلی دور میشد و به تعریف و تمجید از دوستان پرداخته میشد. این نشون میداد که برخی از دوستان برای دور هم بودن و نه برای مشارکت در بحث و تبادل اطلاعات به سایت سر میزدن، و یا برای گذران اوقات بیکاری که شاید با تغییر اولویت دوستان و یا بوجود آمدن دغدغه های دیگر آمار سرکشی به سایت توسط برخی اعضا کم شد.
برخی از اعضا هم بودن که در سایت کم و بیش فعال بودن ولی فاقد شغل و فعالیت حرفه ای که شاید با پیدا کردن کار فرصت سر زدن و مشارکت در سایت رو ندارن.
و یک دلیل دیگه شاید شرایط فصل تابستان باشه که خیلی از اعضای محترم ممکنه درگیر جابجائی منزل بودند( این دلیل در مورد خود من صدق میکنه) در شرایط موجود هم که پیدا کردن خانه ای که با قیمتی که صاحبش در نظر داره تناسب داشته باشه تقریبا جزو معجزات حساب میشه. حالا که فصل جابجائی گذشته و هر کی هر کاری کردنی بوده کرده، شاید فرصت بیشتری برای دوستان فراهم باشه که به این سایت سر بزنن.

از اینکه بعد از چهار ماه که موفق شدم به این سایت سر بزنم، با زحمت مهندس مهیاری عزیز تونستم حضور خیلی از شما دوستان رو در این روزنوشت ببینم خوشحال شدم، برای همه آرزوی شادی میکنم و برای سایت محترم ساره هم آرزوی روزها و بحث های داغ داغ.
یا علی.
یحیی بهمنی 20:26 سه شنبه 11 مهر 1391
2
 یحیی  بهمنی
سلام و درود فراوان به همگی دوستان عزیزم؛ واقعاً دلم واسه همه‌تون تنگ شده بود.
وقتی جناب افتخاری عزیز و گرانقدر، برام رونوشتی از این روزنوشت فرستادند و با محبتشون از بنده دعوت به حضور مجدد در مباحث سایت نمودند، فکر میکردم بیشتر از یکساله که در این سایت شرکت نکردم! اما الان که یه نگاهی به پروفایلم انداختم، دیدم این 4 ماهه بیشتر از یکسال برام گذشته!
وقتی با حضور دوستانی همچون ناظمی عزیز، فضانورد مهربان و آینده‌نگر، و همچنین لطف عزیزانی همچون جناب بهنامی‌نیا و سرکار خانم علیشاهی مواجه شدم، نتونستم طاقت بیارم و از صبح امروز که ایمیل بدستم رسید، تصمیم گرفتم، ابراز ارادتی به همگی داشته باشم. واقعاً خوشحالم که باز جمع صمیمی دوستان خوب و باصفای سایت رو مشاهده می‌کنم...
دم همه‌تون گرم...
مهیاری جان، از شما هم که بهانه این جمع دوستانه شدین سپاسگزارم...امیدوارم دعواهای شادتون پررونق‌تر بشه! و بیشتر حالشونو ببری! :))

مجدداً از دوست بسیار باوفایم، جناب افتخاری که بواسطه‌ی این سایت، افتخار ملاقات و آشنایی نزدیک با ایشون را پیدا کردم، و اطلاع‌رسانی شیرینشان، و همچنین دوستان دیگری که به بنده محبت داشتند، شدیداً سپاسگزارم...

افتخاری‌جان، ناظمی عزیز، و دیگر دوستان با صفا، امیدوارم چونان همیشه، شاد و پیروز و سربلند باشید...

از سایت و موضوع اصلی این روزنوشت هم چیزی نمی‌گم که دلم خیلی پره!! امیدی هم به تغییرات ندارم... اگه دوست داشتید، لیست روزنوشت‌های ارسالی قبلی و بی تفاوتی مدیران محترم سایت رو براتون ارسال می‌کنم.
و از طرفی به تشخیص مدیران سایت که این سایت رو پر رونق و مخاطب میدونن و از وضعیتش راضی هستن، هم احترام میذارم...

البته احتمالاً طاقت نیارم و دوباره برگردم!!
ویراستار پارسی 03:13 چهارشنبه 12 مهر 1391
3
 ویراستار پارسی
سلام

با سپاس فراوان از تمام دوستان و جناب مهندس مهیاری به خاطر ارسال این روزنوشت.
از جناب مهندس افتخاری نیز به خاطر اینکه یادی از ینده نموده اند سپاسگزارم .

همچنین یاد آور می شوم که دریکی از نظرات واژه (لطمه) به صورت (لتمه) نوشته شده است.





یحیی بهمنی 07:44 چهارشنبه 12 مهر 1391
4
 یحیی  بهمنی
اکابری جان؛ سلام! خدا خیلی دوستت داره که شاهد از غیب، بلافاصله در کامنت بعد از کامنت شما براتون فرستاد! (کامنت خودم رو میگم!) وقتی من کامنتم رو می‌نوشتم، هنوز کامنت شما در سایت درج نشده بود، وگرنه اگر می‌دونستم خوش و بش با دوستان، شاید عامل رکود سایت باشه، فقط پنج خط آخر کامنتم رو میفرستادم!

از دید من کامنت قبلی بنده، با کمی تخفیف شرایط ذکر شده در کامنت شما رو داره:
"...موضوعات حاشیه ای مثل چاق سلامتی فراتر از حد معمول و معقول و یا تعارفات بی ربط و خوش و بش های بیش از اندازه ..."

درهرصورت الان که فکر می‌کنم (احتمالا برخلاف نظر شما) می‌بینم برای من اکثر روزنوشت‌ها، بهانه‌ای بودن برای خوش و بش و احوال پرسی و طنز و بگو بخند با دوستان، نه پرداختن به موضوع روزنوشت!!
و هم‌صحبتی با دوستان برای من جذاب‌تر بوده از موضوعات مطرح شده!!
حالا اگر دیگر دوستان هم با نظر شما موافقن اعلام کنن تا اگر قسمت بود و دوباره خواستم بتایپم، سعی در تغییر روش داشته باشم...

خوش و خرم و دلشاد باشید... :)
رضا مهیاری 12:15 چهارشنبه 12 مهر 1391
1
 رضا مهیاری
سلام آقای بهمنی
بازگشت دوباره شمارو خوش آمد میگم
ولی امیدوارم کمی تغییر رویه بدید و مثل گذشته با همه چیز موافق نباشید که کلاهمون میره توی هم
برای شروع یک دعوا فکر کنم اینو خوب اومدم
م افتخاری 12:51 چهارشنبه 12 مهر 1391
2
 م افتخاری
آقای مهندس بهمنی :
خیر مقدم
چشم ما روشن
و سپاس از قبول دعوت
تصور کنم همانند گذشته سر زدن به سایت ساده ولی دل کندن از آن مشکل باشد
به هر حال هرچه پیش آید خوش آید ...
همچنین آقای مهندس اکابری ازشما نیز مدتی بیخبر بودیم که شکر
ویراستار گرامی : گویا شاهد از غیب رسید و به محض بروز مشکل شما نیز حاضر و ناظر
به هر حال خیلی جای شکر دارد که در این حجم کامنت ، به لطف خدا چندان مشکل حادی دیده نشده
هرچند که رویت کامنتهای شما و حضورتان نه فقط از باب ویراستاری ، برای بنده مغتنم است
م افتخاری 12:53 چهارشنبه 12 مهر 1391
1
 م افتخاری
در تائید کامنت آقای مهندس اکابری:
هرچیز به جای خویش نیکوست
و چون از حد تعادل خارج شود مشکل ساز خواهد شد
مائده علیشاهی 13:28 چهارشنبه 12 مهر 1391
2
 مائده علیشاهی
جناب بهمنی سلام گرم مرا پذیرا باشید...خوشحالم که بالاخره یه چیزی عامل وسوسه شدن جنابعالی برای سر زدن به سایت و مشارکت در نظرات شد...:)

جناب اکابری انشاا.. که هرچه زودتر خانه دار شوید و ازین درگیری فکری درآیید..با اینکه آرزوی تقریبا محالیست اما آرزو میکنم همه صاحب خانه شوند...!!

هر 2 بزرگوار پیروز و زنده باشید.
یحیی بهمنی 14:36 چهارشنبه 12 مهر 1391
1
 یحیی  بهمنی
آقا رضای گل، علیک سلام. اینو خوب اومدی! اما هر کس نارضایتیشو یه جور ابراز میکنه: یکی میگه وایسا دم در! یکی اعصاب مصاب نداره و ...! یک کلاهشو علم میکنه! یکی روزه‌ی سکوت میگیره! یکی هم دل پرش رو نشون بقیه میده!... و اکثراً هم ترجیح میدن بیرون گود بشینن و تماشاچی باشن! و حتی زحمت "لنگش کن" گفتن رو هم به خودشون ندن! در هرصورت از همکلامی با دوستان عزیزم خوشوقتم.
یحیی بهمنی 14:46 چهارشنبه 12 مهر 1391
1
 یحیی  بهمنی
دوست عزیز؛ جناب افتخاری. خجالت دادین. وظیفه بود. حق با شماست دل کندن سخته!

سرکار خانم علیشاهی؛ علیکم السلام. خودم هم خوشحالم. والبته نگران از برگشت اعتیادم! :)) لذا سعی میکنم به روزنوشت‌های دیگه سر نزنم!!
ضمناً خانه‌دار شدن محال نیست! من خودم به لطف خداوند رزاق، در سال 85 با یک و نیم میلیون تومان صاحب خانه شدم! و به لطف خدا پایان امسال اقساطش به سر میرسه...

حال و احوال با دوستان قدیمی، اونم بعد از چند مدت بی خبری، یه لذت دیگه‌ای داره!

همگی شاد و سربلند باشید.
یحیی بهمنی 15:00 چهارشنبه 12 مهر 1391
1
 یحیی  بهمنی
راستی جناب ویراستار از آشنایی با شما نیز بسیار خوشبختم.
حدود یک ماه پیش، مدیرعاملمون تغییر کرد و بخاطر اهمیت بالایی که ایشون برای املا،انشا و آیین نگارش قائل بودند، یک تحقیق مفصلی در زمینه آیین نگارش فارسی انجام دادم که نتایج بسیار خوب و جالبی برای من در پی داشت و بسیاری از ابهاماتی که در شیوه‌ی صحیح نگارش برایم وجود داشت، برطرف گردید. نتیجه‌ی این تحقیقات رو در قالب یک جزوه درآوردم و حتی چندین کلاس آموزشی نیز از روی همین جزوه برای همکارانم برگزار کردم که مورد استقبال قرار گرفت. فکر می‌کنم در دنیای پیچیده و پر از سلیقه‌ی ادبیات فارسی که هر استادی یک نظریه برای خود دارد، دانستن و رعایت 10 درصد از قواعد همه‌پسندتر، منجر به صحت 80 درصدی نگارش خواهد شد؛ و در این جزوه، سعی بنده جمع‌آوری این نکات بود.

شاید به زودی این جزوه را به عنوان یک هدیه‌ی ناقابل و برای استفاده‌ی دوستان، درقالب یک روزنوشت ارسال نمایم.
رضا مهیاری 15:55 چهارشنبه 12 مهر 1391
1
 رضا مهیاری
پس چی شد پیشنهاد و راهکار؟
م افتخاری 16:00 چهارشنبه 12 مهر 1391
2
 م افتخاری
آقای مهندس بهمنی گرامی:
گویا شما خیلی مقرب و مستجاب‌الدعوه هستید
با 400 لیتر بنزین دور کشور را میگردید
با یک و نیم میلیوت تومان صاحب خانه میشوید
به هر حال دست مارا هم بگیرید ...
م افتخاری 16:03 چهارشنبه 12 مهر 1391
2
 م افتخاری
تصور کنم این روزنوشت تا بحال برکات زیادی داشته
ولی کمی هم به موضوع برگردیم بد نیست
آقای مهندس مهیاری عزیز تصور کنم پایان هفته وقت خوبی باشد برای جمع بندی میانی
بازهم عنایتی به تعداد "پسندیدم" ها داشته باشید
م افتخاری 16:10 چهارشنبه 12 مهر 1391
3
 م افتخاری
یک خبر داغ: دماسنج سایت برای این روزنوشت به عدد 75 رسید
رضا مهیاری 17:47 چهارشنبه 12 مهر 1391
2
 رضا مهیاری
افتخاری جان عزیز اگه تعداد "پسندیدم" ها خوب بود که اصلا این روزنوشت رو ارسال نمیکردم
مائده علیشاهی 18:24 چهارشنبه 12 مهر 1391
1
 مائده علیشاهی
جناب بهمنی برای (همه) محال است..نیست؟!!
یحیی بهمنی 19:57 چهارشنبه 12 مهر 1391
1
 یحیی  بهمنی
افتخاری جان! چرا نرخ رو می‌بری بالا برادر؟! 200 لیتر بود نه 400 لیتر!
ضمناً به روی چشم! اگه شما قابل بدونین، بنده دست شما رو می‌گیرم که گم نشم...
مهدی ناظمی 22:08 چهارشنبه 12 مهر 1391
2
 مهدی ناظمی
باز همون دوستان یکسال پیش مجالی پیدا کردن برای خوش و بش.
واقعا گویا به جز من خیلی های دیگه در روزه سکوت بودند.
جناب مهیاری بحث از مسیر خارج شد....حالا اگر میتونید نتیجه گیری کنید.
ضمنا جای خانم امانی هم خالیه...
ویراستار پارسی 23:35 چهارشنبه 12 مهر 1391
3
 ویراستار پارسی
جناب مهندس بهمنی بازگشت دوباره جنابعالی و دیگر دوستان کناره گرفته از این سایت را تبریک می گویم و منتظر روزنوشتی که فرمودید هستیم.

سپاس از شما
سایه ذاکری 02:18 پنجشنبه 13 مهر 1391
1
 سایه ذاکری
سلام دوستای خوبم.
هوم چون خیلی تنبلم نمیتونم کامنت ها رو بخونم.
اما به نظر من یکی از دلایل این بی رونقی میتونه بی انگیزه بودن مسوولین سایت باشه. شاید هم دارم اشتباه میکنم. شاید هم حجم کار سایت خیلی زیاده. بعضی از دوستان واقعا واسه سایت و فرستادن مطالب وقت میذارن با توجه به اینکه همه گرفتاری های خاص خودشونو دارن. اما من کم دیدم که تشویق بشن یا انگیزه بگیرن واسه ادامه. من به معجزه ی استفاده از کلام زیبا خیلی اعتقاد دارم . شاید بهتره ارتباط بین اعضا و مسوولین سایت پر رنگ تر بشه. شاید هم الان خوابم دیر شده :))))
ابراهیم صادقی 10:22 پنجشنبه 13 مهر 1391
1
 ابراهیم صادقی
این روزا با وضعیتی که پیش اومده دیگه کسی دل و دماغ اینو نداره که بیا تو سایت و نظر بده ومطلب بذاره همه به فکر اینند که دلار چقدر شد؟فلان کالا گرون شد؟مرغ کیلو 7400 شد؟و غیره مشکلات زیاده.
رضا مهیاری 10:29 پنجشنبه 13 مهر 1391
1
 رضا مهیاری
آقای ناظمی عزیز بنده در مقامی نیستم که برای سایت نتیجه گیری و تصمیم گیری کنم بنده هم مثل بقیه دوستان نظراتم رو بیان کردم و همچنان به ایجاد یک فضای رقابتی معتقدم.
امیدوارم مدیران محترم سایت جمع بندی و اعلام نظر بفرمایند
بهزاد اکابری 11:51 پنجشنبه 13 مهر 1391
3
 بهزاد اکابری
درود بر همه دوستان گرانقدر
پیش از هر گفتاری باید به مهندس مهیاری عزیز دست مریزاد بگم که حرفی که خیلی از ماها قورت داده بودیم رو به زبان آوردن و این چالش رو بین دوستان برانگیختند.
پس از آن خدمت دوستان محترم ابراز ارادت ویژه میکنم و دست جناب مهندس بهمنی رو از دور میفشارم.
چند نکته
خانم علیشاهی خانه دار شدن هر چند برای ما در شرایط فعلی محاله، ولی هر وقت خدا بخواد از هر آنچه که فکرش رو هم بکنیم راحت تره. مثل مهندس بهمنی!
ولی مهندس بهمنی عزیز خداییش رو حساب کنیم خدا شما رو خیلی خیلی بیشتر از ما دوست داره که با معادل دو ماه اجاره خونه ما (تازه بدونه قبضها) شما رو صاحبخونه کرده، بابا دم شما گرم.
ولی بریم سر بحث اصلی تا مهندس مهیاری ایراد نگرفته
1- همونطور که پیداست بالای نود درصد اعضای محترم به صنعت ساختمان وصل هستند و این سایت هم که شیرازه و بنیادش ساختمانیست. این که توضیح واضحات بود!
ولی نکته اینجاست که وقتی بررسی کنیم میبینیم دوستان به مطالبی بیشتر واکنش نشون میدن که وجه عمومی مطلب بارز تره تا وجه تخصصی، چراکه دوستان کم و بیش مطالب تخصصی رو در جاهای دیگه مطالعه میکنن و در همین سایت هم بخش هایی به مطالب تخصصی اختصاص داره که اعضا میتونن استفاده کنند و با توجه به مشغله بسیاری از دوستان و اعضا شاید اولویت برخی (نمیگم بسیاری) همین مطالب عمومی باشه که به راحتی در این سایت در دسترس قرار میگیره.
چند وقتی بود که در بخش روزنوشتها که فرض اغلب ما بر عمومی بودن مطالب این بخش بوده و هست، مطالب تخصصی توسط برخی از دوستان ارسال میشد که به نظر بنده میتونست در بخش های دیگری مثل مقالات درج بشه و یا اینکه کلا یه بخشی در سایت اختصاص پیدا بکنه به اینگونه مطالب چون به هر حال دوستان زمان قابل توجهی رو در روز در گیر فعالیت حرفه ای هستند، نیم ساعت یا یک ساعتی که تشریف میارن به این سایت سر بزنن حق انتخاب داشته باشن که بروند سراغ روزنوشتها و مطالب خارج از حوزه عمران و ساختمان و در موردش حرف بزنن.
این امکان رو هم داشته باشند که بروند و در بخش مطالب تخصصی و حرفه ای دنبال مطالب تخصصی بگردند.
2- بخش یا تالاری به درخواستها اختصاص داده بشه که هر یک از اعضا که دنبال مطلب یا مقاله یا در پی راهنمایی در مورد موضوعی خاص هستند در اون بخش درخواست هاشون درج بشه، نه به عنوان روزنوشت عمومی در بخش روزنوشت ها.
3- روش گزینش مطالب و سیاست ها و پارامتر های انتخاب مطالب برای درج در سایت توسط مسئولین محترم سایت بصورت شفاف بیان شود. خود من چندین بار روزنوشتهایی رو فرستادم که در سایت قرار نگرفتند که برای خودم عجیب بود. مسئولین محترم سایت رسما و واضح اعلام کنند که مکانیزم انتخاب روزنوشتها چگونه است.
که البته به نظر من به مقدار قابل ملاحظه ای برخورد مسئولین سلیقه ایست و یا خدای ناکرده با سلیقه و علائق مسئولین گزینش مطالب سازگاری نداره که امیدوارم اشتباه کرده باشم.
4- اعضای محترم هم لطف کنند وقتی مطلبی جالب هست و ارزش دیدن و وقت گذاشتن داره، زحمت بکشن نظر بدهند، اگر فقط میخواهند از فرستنده تشکر کنند به نظر من همون لایک کافیه و مطلبی هم که ارزش لایک کردن داره حتما ارزش نظر دادن هم داره پس فقط تشکر نکنند و در صورت امکان و تمایل یک اظهار نظری هم بکنند.
5- این خوبه که دوستان به هم ابراز ارادت میکنند، حال و احوال هم رو میپرسند و با هم خوش و بش میکنند، اصلا همه ما میایم توی این سایت که هم دوستان جدیدی پیدا کنیم و هم با دوستان خوبی که پیدا کردیم ارتباط داشته باشیم، ولی نه اینکه تعارفات رو از حد بگذرونیم، آنقدر قربون قد و بالای هم بریم(به قصد مزاحه لطفا به کسی بر نخوره) که اصلا یادمون بره اصل موضوع چی بوده، فرستنده مطلب زحمت کشیده، گشته، مطلب پیدا کرده با ما به اشتراک گذاشته، حالا ما بجای پرداختن به روزنوشت و تشکر از زحمت فرستنده بپردازیم به خوش و بش خودمون.
6- یک بخشی در سایت راه اندازی بشه برای گفتگوی اعضا بصورت آنلاین. شاید هم هست من خبر ندارم. اگر هست فعال بشه و دوستانی که تمایل دارند، اونجا با هم گفتگو کنند. اگر هم نیست، در صورتیکه اکثریت اعضا موافق هستند و با سیاست های سایت هم سازگاری دارد، راه اندازی شود
7- اون کلید مخالفم هم برگرده سر جاش لطفاً. چرا ما نباید بتونیم در مخالفت با یک مطلب یا نظر، رای بدیم؟ چرا فقط باید موافقتمون رو اعلام کنیم؟ از کجا و چگونه معلوم بشه که یک موضوع و یا نظر چند نفر موافق و چند نفر مخالف داره؟ مسئولین محترم سایت یه فکری به حال این قضیه بکنند، لطفاً.
خدمت جناب ویراستار پارسی هم درود میفرستم و اگر در این متن در برخی موارد اصول آئین نگارش رو رعایت نکردم پوزش میطلبم. تذکرات احتمالی شما مایه مباهات بنده خواهد بود.
مهندس مهیاری خدا خیرتون بده. خیلی حرف زدم، همه رو به خدای بزرگ میسپارم وبرای همه آخر هفته شاد و پر انرژی آرزو میکنم. روزهای با کیفیت و شبهای با آرامش داشته باشید.
یا علی.
مدیر وبگاه 12:38 پنجشنبه 13 مهر 1391
2
 مدیر وبگاه
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه اعضا عزیز
ضمن تشکر از همه دوستان جهت شرکت در بحث، لازم بذکر است که تمامی مواردمورد بحث مطالعه و در جلسه ای در محل شرکت بررسی گردید.
درحال تدوین و تهیه توضیحاتی در باب موارد مطرح شده هستیم که در هفته آینده در سایت منعکس خواهد شد.
امیدواریم که پاسخ تمام موارد ذکر شده در این روزنوشت و نظرات آن داده شود.

با سپاس فراوان
مدیر سایت
مهدی سلطانی 10:40 آدینه 14 مهر 1391
1
 مهدی سلطانی
(...درحال تدوین و تهیه توضیحاتی در باب موارد مطرح شده هستیم که در هفته آینده در سایت منعکس خواهد شد.) با توجه به این مطلب من چشمم آی نمی خوره که سایت تغییرات خاصی داشته یاشه. شاید فقط دنبال توجیه کردن باشن!!!
محمد ذوالفقاری 16:41 آدینه 14 مهر 1391
1
 محمد ذوالفقاری
با تقدیم سلام و احترام به همه دوستان و اعضای محترم سایت
بنده هم مدتی است که به خاطر تغییراتی که در کارم بوجود آمده کمتر فرصت بازدید از سایت و فعالیت در آن را پیدا کرده ام و الان بعداز مدتها بسیار خوشحال شدم که با این روزنوشت به جا و به موقع آقا رضای عزیز دوباره کامنت هایی از اعضای قدیمی و فعال سایت میبینم .
امیدوارم تا با همت ما و مدیران محترم سایت اون حال و هوای قبلی به سایت برگرده . شاد و سربلند باشید
م افتخاری 08:14 شنبه 15 مهر 1391
1
 م افتخاری
در تائید نظر دوستان، حذف گزینه مخالفم میتواند مساوی باشد با
"نظردهندگان یا با من موافق هستند یا اصلاً نیستند"
به همین سبب هم ناظران خاموش که شاید "مخالف" وشاید "بی نظر" باشند، "مخالف و نیست" فرض خواهند شد
به گونه ای که حسب گفته آقای مهندس جمشیدیان حدود 4000 نفر بازدیدکننده داریم
ولی تعداد نظرات حداکثر به ده هم نمیرسد


دست آخر بسیار خشنودم از دریافت کامنت مدیر سایت با مضمون "لطفاً منتظر بمانید ، در حال تهیه و تدوین پاسخ" امید که ماجرا ختم به خیر شود
م افتخاری 08:17 شنبه 15 مهر 1391
1
 م افتخاری
آقای مهندس بهمنی عزیز :
پوزش از باب 200 لیتر بنزین اضافه
سن زیاد باعث فراموشی و آلزایمر میشود (ر.ک. روزنوشت تصویری مراحل زندگی)
پس به این ترتیب لازم شد که هردو دست مارا بگیرید که ما گم شده‌ایم ...
م افتخاری 08:19 شنبه 15 مهر 1391
1
 م افتخاری
آقای مهندس مهیاری عزیز:
اتفاقاً نظر من هم همین است
با اینکه در این باب به بحث و جدل نشسته‌ایم باز خود غافل از احوال دل خویشتنیم
مدیر وبگاه 17:52 یکشنبه 16 مهر 1391
1
 مدیر وبگاه
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه اعضا عزیز
ضمن تشکر از همه دوستان جهت شرکت در بحث، توضیحاتی در باب موارد مطرح شده ارائه شد که می توانید از طریق لینک زیر مشاهده و مطالعه نمایید.

http://www.iiiwe.com/news
با سپاس فراوان
گروه نرم افزاری سازه
رضا مهیاری 00:29 دوشنبه 17 مهر 1391
0
 رضا مهیاری
خوانده شد و ممنون از اینجا سوئیچ میکنیم اونجا
م افتخاری 09:53 دوشنبه 17 مهر 1391
0
 م افتخاری
راستی چه خبر شده که دیگر کلاً این روزنوشت منجمد شده
نه کامنتی درج میشود نه به روز میشود و ...
آقای مهندس مهیاری اگر شما خبری دارید مارا هم آگاه سازید
لطفاً ...
رضا مهیاری 13:50 پنجشنبه 27 مهر 1391
0
 رضا مهیاری
در فاصله زمانی کمتر از بیست روز این روزنوشت هم از رونق افتاد
موضوع خیلی داره حاد میشه
یحیی بهمنی 16:38 پنجشنبه 27 مهر 1391
0
 یحیی  بهمنی
حاد "نمیـــشه"!
.
.
.
.
.
بـــــــــــوده. شما تازه احساس کردین! :)
م افتخاری 20:42 آدینه 28 مهر 1391
0
 م افتخاری
آقای مهندس مهیاری
صبح عالی
متعالی
ر.ک. کامنت قبلی حقیر
...
رضا مهیاری 23:58 شنبه 6 آبان 1391
0
 رضا مهیاری
دوستان عزیز انتخاب عضو برتر سایت شروع شده
بیاییم مشارکت بیشتر و موثرتری داشته باشیم
م افتخاری 07:46 یکشنبه 7 آبان 1391
0
 م افتخاری
جناب مهندس مهیاری گرامی:
نتیجه گیری بسیار مناسب و درخور تاملی نمودید
ولی نه از باب هنگام که ایام انتخاب است همیشه در انتخابات نیازمندی مشارکت زیاد
و همچنین قابل توجه مسولین محترم در حد آزادی و اختیار عمل ...
رضا مهیاری 21:37 یکشنبه 1 بهمن 1391
1
 رضا مهیاری
ظاهرا خیلی هم از رونق نیفتاده و بازار ناسزا و بی احترامی خیلی داغه

قبول ندارید؟ این لینکش برید کامنتهای انتهایی رو بخونید:

http://yuosef.iiiwe.com/civil_architectural/
رضا مهیاری 08:11 یکشنبه 23 تیر 1392
1
 رضا مهیاری
سلام به آقای جمشیدیان عزیز
نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق

آقای جمشیدیان پس این تمهیداتی که با جمله زیر مطرح فرمودید و بنده عینا کپی پیست کردم چی شد؟

"مقدار مشارکت تا حدی کاهش یافته که به یاری خداوند با تمهیداتی که در نظر گرفته خواهد شد مجددآ افزایش خواهد یافت."

روی قول شما حساب جداگانه باز کردیم
محمدرضا جمشیدیان 18:27 یکشنبه 23 تیر 1392
2
 محمدرضا جمشیدیان
مهندس مهیاری عزیز
متقابلا فرارسیدن رمضان مبارک را به شما تبریک عرض می کنم.

اگرچه با تاخیر اما تغییرات اولیه در حال اعمال است و به زودی رونمائی می شود. از مهمترین این تغییرات می توان به حذف فرایند تائید اخبار، مقالات، روزنوشت ها و کامنت ها اشاره نمود به صورتی که مطلب ارسالی مستقیماً و بر اساس مسئولیت ارسال کننده روی سایت قرار گیرد. موارد دیگری نیز هست که به موقع رونمائی و اطلاع رسانی خواهد شد. انشاء الله بین یک تا دو ماه آینده.
همچنین ویرایش مفصل تری از سایت در دست طراحی است که در یک بازه زمانی طولانی تر بارگذاری خواهد شد.
در هر حال بنده به نوبه خود از توجه شما و سایر دوستان به این جامعه مجازی نهایت تشکر را دارم و امیدوارم این وبسایت با رونقی بیش از گذشته به کار خود ادامه دهد.

با عرض احترام
رضا مهیاری 08:13 دوشنبه 24 تیر 1392
1
 رضا مهیاری
آقای جمشیدیان عزیز سلام
از زحمات شما سپاسگزاری میکنم ولی با احترام زیاد، تاخیر شما جای گله داره

در مورد ارسال مطلب بر اساس مسئولیت افراد، من از قوانین دنیای مجازی اطلاعات کاملی ندارم امیدوارم این موضوع باعث دردسر برای گروه شما و سایت ما نشه

میدونم که الان خیلی ها به من معترض میشن ولی پیشنهاد میکنم این امکان بصورت گزینشی در اختیار اعضای خاص قرار داده بشه.

الان همه شروع میکنن به دعوا :)
رضا مهیاری 13:07 چهارشنبه 11 دی 1392
0
 رضا مهیاری
دوستان خوبم ازتون میخوام به صفحه زیر مراجعه و نظرات خودتون رو بیان بفرمایید

http://www.iiiwe.com/news/public/young_engineers_face_design_completed/
رضا مهیاری 21:50 چهارشنبه 25 دی 1392
0
 رضا مهیاری
دوستان عزیز رای گیری برای انتخای اعضای برتر سایت شروع شد. روی لینک بالای صفحه کلیک کرده و اینجانب را شرمنده نمایید :)
پیمان شبستانی 01:04 پنجشنبه 26 دی 1392
1
 پیمان شبستانی
مهندس مهیاری شمام مثل من اگه تونستی اسمت رو کمتر از 5 دقیقه تو لیست پیدا کنی من بهت 2 تا رای بدم!
ماشالا لیست که نیست طوماره !